استاد رضا بقایی در مراسم ترحیم شهید قرآن محسن حاجی حسنی کارگر

استاد رضا بقایی در مراسم ترحیم شهید قرآن محسن حاجی حسنی کارگر

سلام.قبل از اینکه متن این گزارش رو بزارم وقتی خودم این گزارش رو میخوندم خیلی دلم بارونی شد... حتما همه ی شما مادر دارید و میدونید که مادرها چقدر دلواپس هستند برای بچه هاشون و یا خواهرا هم همینطور چقدر دلواپس میشن برای برادراشون و در کل عزیزاشون... خیلی سخته مادری عزیزشو از دست بده و در کل از دست دادن عزیز خیلی سخته مخصوصا اون عزیز از جنس آسمونیا باشه دیگه خیلی سختر میشه ... مادر بزرگوار این شهید رو دیدم یاد مادرای شهدای سالای عاشقی افتادم ویا این جمله که میگه زنها همیشه دست گل به آب میدهند! گاهی به نیل...گاهی به علقمه... و این بار هم مادر محسن دسته گلشو به خونه ی خدا داد و همون جوری که پاک و فرشته گرفته بود امانتشو پس داد پس مادر جان دلتنگ محسنت نباش  چون محسن تو یه گل خوب بود درست مثل دسته گلای کربلا.... بیایید قدر عزیزامونو و فرشته های مهربونمونو بدونیم و تا در کنارمون هستن قدرشونو بدونیم...خدایا ماراهم کربلایی کن...الدعا...یاعلی38

on3k_1435089172764192.jpeg

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت فرهنگی، دانشجویی و امور مجلس وزارت بهداشت، چهارم مهرماه همزمان با جلسه قرآن شهید محسن حاجی‌حسنی‌کارگر که شنبه شب‌ها در حسینیه تهرانی‌های مشهد برگزار می‌شد، مراسم ترحیمی برای این نخبه قرآنی در حسینیه تهرانی‌های مشهد با حضور قاریان، حافظان، فعالان و دوستداران قرآنی برگزار شد؛ محفلی که مملو از عاشقان به قرآن و اهل بیت(ع) و نخبه قرآنی مشهدالرضا بود.

پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، همه حضار رو به حرم مطهر رضوی ایستادند و زمزمه ارادت و عاشقی را قرائت کردند؛ در گوشه و کنار مجلس کسانی که او را می‌شناسند، حتی کسانی که چند صباحی بیشتر با او آشنایی نداشتند با صحبت‌های حمید غلامی، مجری قرآنی مشهد که اخلاق و منش قرآنی محسن حاجی‌حسنی‌کارگر توصیف می‌کرد، صدای ناله حضار بیش از پیش می‌شد.

 

اساتیدی همچون مهدی حسنی، رضا عابدین زاده، قره داشی، افخم الشعراء، محمدرضا شفیعی مومن، سعید بیژنی، مهدی نباتی، عابدیان، حسن حکیم باشی، سیدمحمدصادق علمی، سیدجواد سادات فاطمی، حسین علمی، سیدمجتبی سادات‌فاطمی، محمد شاکرنژاد و ... در این مراسم حضور یافته بودند تا تسلی دل خانواده داغدار این نخبه قرآنی باشند.

 

در این مراسم نورانی که از جنس قرآن بود، سوختانلو، سیدمحمدجواد علمی، سیدمحمدجواد حسینی، علی ساجدی مقدم، حسین پورکویر، سیدمحمدصادق علمی، محمد علی شیعه و رضا بقایی ( قاری و عضو گروه تواشیح سیرت النبی مشهد) ، ثواب تلاوت‌های مجلسی خود را تقدیم به ساحت این نخبه قرآنی کردند و شاگردان این شهید چه خوب مزد شاگردی را در مجلس ترحیم استادشان با قرائت‌های زیبا پاسخ دادند.

 

قرائت قرآن استاد رضا بقایی در مراسم ترحیم دوست شهیدشان 

 

این مجلس فقط یک صاحب عزا نداشت، گویی همه دوستداران قرآن صاحب عزای مراسم ترحیم محسن حاجی‌حسنی‌کارگربودند به گونه‌ای که هر کدام از فعالان که یکدیگر را می‌دیدند، به هم تسلیت گفته و صبر را برای همدیگر آرزو می‌کردند.

در ادامه مجلس، مادر محسن حاجی‌حسنی‌کارگر همچنان آرام است و زیر لب با خودش دیالوگی برقرار می‌کند، اما وقتی تلاوت دردانه‌اش را می‌گذارند و با دیدن آشنایان نزدیک اشک‌هایش روانه صورتش می‌شود؛ بی‌صدا می‌گوید: «محسن جان برای من هم دعا کن، رفتی و مهمان خدا شدی، محسن برای خودش باقیات الصالحات گذاشته، صبور بودی مادر؛ تموم عشقت قرآن و کلاس درست بود».

 مراسم با تلاوت‌های حاج محسن‌ حاجی‌حسنی‌کارگر و آخرین تلاوت‌های او در مسجدالحرام به پایان رسید، تلاوت‌هایی که زینت‌بخش مجلس ترحیم خود این نخبه قرآنی شد.

 

برگرفته از:  پایگاه اطلاع رسانی معاونت فرهنگی، دانشجویی و امور مجلس

 

خانه ای در انتظار محسن

مادرت، بی قرار آمدنت است، اینجا همه منتظرند، اهل خانه، محله، مشهدالرضاء نه کل ایران منتظرند، کوچه جوادیه بلوار طبرسی مشهد این روزها در حالی غرق در سکوت و ماتم یوسف قرائت ایران می‌سوزد که هنوز عطر تلاوت‌های ناب و زیبایش بر در و دیوار اتاق‌های خانه ساده و باصفای محسن پیچیده است و نوای ملکوتیش همچنان روح شنوندگان را به پرواز در می‌آورد... بیا و پایانی بر این انتظارها باش...

مادر شهید

خانه ی ساده و نورانی شهید

پدر و برادر بزرگوار شهید

 

افسران - انگشتر اهدایی آقا به شهید محسن حاجی حسنی کارگر...

یکی از جالبترین پستهای که تو صفحات مجازی گذاشته بودن انگشتری شهید بود که این انگشتری رو رهبرعزیزمون بعد تلاوت قرآن در محضر ایشان به شهید تقدیم کرده بودن... از طرف دوستان قرآنی ات که با تو خاطرههای زیادی دارن و از طرف کسانی که زمزمه های نورانیت دلاشونو بارونی میکرد میگم که محسن عزیز شهادتت مبارک هوای مارم داشته باش شفیعمون باش...خدایا ماراهم کربلایی کن..یاعلی 38


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ جمعه 10 مهر 1394برچسب:گروه تواشیح,تواشیح,گروه تواشیح سیرت النبی مشهد مقدس,, ] [ 19:52 ] [ سیرت النبی ]
[ ]

کد بارش گل رز به دنبال موس